IC foreningen har nu oprettet debatforum på facebook - du er velkommen til at komme med indlæg.

Det kræver, at du har en facebook-konto.

IC foreningen har en lukket gruppe, så dine indlæg kun kan læses af andre medlemmer af denne gruppe.

For at blive medlem kræves, at du er medlem af IC foreningen (har betalt kontingent). Du skal så sende en e-mail til IC foreningens e-mail-adresse: ic_foreningen@live.dk. Husk mellem c og f skal der være en understregning: ic_foreningen

Derefter modtager du en invitation til at blive medlem af den lukkede gruppe "IC foreningen" på facebook.

Af invitationen fremgår, hvad du skal gøre for at tilmelde dig.

IC foreningen påtager sig intet ansvar for indlæggene, men henviser til de enkelte deltagere, som fuldt ansvarlig for indholdet i indlæggene. HUSK at denne information, du får gennem dette forum, hverken kan eller må erstatte professionel medicinsk rådgivning og behandling. Rådfør dig ALTID med din læge, hvis du vil ændre eksempelvis din medicinering.

Elly Jung (formand)